Antropologia grădinarului promocrat

Folosind axa eides a timpului Prezent Viitor consider a fi o non- escrocherie următoarea teză- argument: așa cum există un fenomen social ce influențează mixul personificării identității de grup în materialități precum Omul Vagon, Omul Lanternă sau Pasărea Avion astfel există și un fenomen social ce implică mitificarea acestor personificări.

De ce aceste isme antropologice sunt reflectate în materialități promocrate și de ce este acesta un material demn de această categorie de interes cunoscută ca Movient Satiricus?

Ei bine, există o rețetă a profitului imaginat în procesul persuasiunii unei mase de oameni. Pe drept cuvânt am fost inspirat de filmul lui Matt Damon„ Downsizing” căci intuiesc faptul că oamenii din mediul urban visează la o viață departe de orașul poluat și uzat migrând către zona rurală apoi fiind total dezamăgiți datorită noului tip de utilitarism, ce lipsește de pe coperțile sau din regia marile scene urbane, ce poate fi un mare trend în țările bogate. Multe alte aspecte ar putea fi discutate, precum reîntoarcerea lui Paul( Matt Damon) la„ Love fuckul” dumnealui acceptând camaraderia negustorului de marfă de contrabandă micșorată, de a se înrola unei misiuni de a salva lumea Mică, de cea Mare.

Singurul personaj negativ care rămâne în urmă este fosta lui soție căci„ întâlnirea nereușită” este doar un altruism față de„ personajul vedetă” Little Jhon care pare un viitor star de cinema, vampirizat de prezența vedetei reale Matt Damon.

Ideile din film sunt revoluționare dar mă simt nevoit acum să citesc acea carte de Durant„ antropologia imaginarului” căci am ceva idei despre cum motanul Ipke poate deveni celebru în cartierele orașului prin brandul rețelei de magazine La băcănie după ce încercarea de a crea un concurs cu punga de pufuleți Buggy a eșuat. E extraordinar cât de multă inspirație poți avea într- o lume atât de bine organizată social, nu- i așa?

Dacă e Satiricus atunci așa rămâne căci când vorbesc serios și spun că a fi normal în acest domeniu este de tot plânsul e pe bună dreptate.

Băgați telefonul ce ați început să credeți că este un ziar în buzunar și priviți la contraste, la ordinea mașinilor din parcare, la oameni cum se privesc, dacă se privesc, cum se îmbracă, câți oameni au umbrele în mâini atunci când plouă, câte bucătării- lăptării vedeți în cartierele voastre? Într- un oraș studențesc precum Jassy este esențial covrigul și iaurtul, exclus a se înțelege ce este un magazin- piață, o piață într- un campus, croitorii- frizerii sau spălătorii de haine pentru studenți.

Nu vorbesc despre raporturile financiare căci aș încălca politica artefactului Ipke dar e de tot hazul cât câștigăm și ce oferim în schimb. Aceste raporturi neechilibrate însă sunt cheia dramaturgiei acestui material generându- se astfel un carusel de forme- produs conectate prin arce, ce mediază relația dintre cumul de semnificații și concept, în mod conștient pentru a genera soluții între noduri și artefacte ce nu sunt departe de aceleași raporturi abstractizante, ceea ce se explică ca dintre cinci români, trei să fie impostori iar ceilalți doi urmând în decursul stagiului vieții lor să accepte impostura ca un mod de a trăi asemenea oamenilor mici din universul imaginar al filmului„ Downsizing”.

Urmărirea unor astfel de concepte filosofice cinematografice pentru documentarea căii eides a personajului„ motan promocrat Ipke” este o ocupație onorabilă pentru un scriitor conceptualist din acest motiv vă invit în universul meu aberant să discutăm despre fenomene sociale precum cele din acest material dar susținute de argumente inovative și documentate.

Mesajul acestui studiu de caz este„ gândește bine pentru a gândi bine.”

Comunitatea vorbește.

Top
%d blogeri au apreciat: