Arta de a expune a unui promocrat

Documentând prin metoda Interviului în ultimii ani numeroși artiști de prin galeriile unde am intrat; am învățat tot și nimic despre mine și personajele manuscriselor mele. Am învățat despre colaje, despre școli și isme culturale dar am învățat despre a fi cetățean și a fi membru afiliat al unui interes sau al unui grup. Aceste momente au fost cele care au conturat viitorul Coridorului promocrat al profesiei Relațiilor Publice ce astăzi le studiez în cadrul universității Alexandru Ioan Cuza.

Vă ofer un singur exemplu concret apoi urmând a întreba dacă e loc de dat din această Inimă o Pensulă, străzi pavate, măturate sau un nou cinematograf?

Pentru a expune într- o galerie un tablou artistul trebuie să fie membru al” asociației de artiști” ca student al unei școli de arte sau fost student iar rareori în galerii experimentaliste sunt primiți artiști fără studii superioare în Arte fiindcă nu există prea multe astfel de galerii private. Aceasta este realitatea care pune piedici satisfacției de a fi artist dar arta ocupă primul loc pe scena oricărui public țintă departe de oricare alte standarde organizaționale sau de grup ale unor noduri sociale de interes promocrat.

Doresc să transform o intuiție într- o certitudine iar ceea ce este neclar pare a fi răspunsul la întrebarea de ce nu încercăm altfel de expuneri artistice iar acestea sunt experimente pe care le regăsim în cultura de stradă a orașelor noastre, fenomen neîntâlnit în zona rurală decât pe stâlpul de lumină, pe gardul poștașului, magazinului, bisericii, căminului cultural, barului și primăriei dar nu artă promocrată ci doar artefacte identitare precum prestări de servicii, cereri de ajutor și ofertele la bere. E un plus de a cunoaște” gradele de rudenie” dintre artefacte căci ceea ce e anost și comun în satele noastre se dă a fi diferit în cultura urbană deoarece ai ei cetățeni cultivă interese globale atât ale infrastructurii urbane cât și rurale în machetarea și expunerea artefactelor de comun interes publicului nostru țintă.

Unii ar putea spune că încerc să definesc caracterul promiscuu, indecent sau poate elegant al personalității ce generează influențe de ism urban și de ce nu?

Ei bine arta de a expune a unui promocrat într- o societate urbană este extrem de experimentalistă oferind ca exemple strategia Guerilla, arta stradală, mașinile cu boxe, ce ajung uneori în campaniile politice până în zonele rurale.

 

Comunitatea vorbește.

Top
%d blogeri au apreciat: